Zdravotníci trénovali.

17.03.2009 13:37

    Březnový kurz pro vodní zdravotníky je za námi. Chcete-li nahlédnout jak to tam asi vypadalo, navštivte diskusní forum
Zde je ukázka:

Ahoj všem, jako absolvent avizovaného kurzu si myslím, že si zaslouží 15. PH Royal Rangers (jednoduše organizátor) obrovské uznání! Kurz je bezkonkurenční!
Jinak je to paradox, bolí mě celé tělo, ruce mám rozdrápané, okolo nehtů mi nejde vymýt a vyčistit "cosi červeného", nelezu hustým lesem v noci, není tu mokro, není tu zima, nikdo nekřičí a neblouzní, nikdo nekrvácí, všichni mají všechny své kosti a orgány na svých místech, žádný utopený nechce tahat z vody, není třeba se potopit k omdlelému potápěči a tahat ho z výstrojí ze dna, člun není převrácený (vlastně tu ani žádný člun není), nikoho nikam netáhneme a v kapsách nemám ani jeden obvaz!... A já si na to nějak nemohu zvyknout:) A zkušeností a zážitků hafo! Kurz všem vřele doporučuji! Myslím, že už ted v dubnu se koná další.. je sice bez nadstavby vodní záchrany, ale to je detail. Aspon bude výmluva, proč jet příště znovu. Já bych jela!Smile
Více na www.zs-rr.cz

Zpět